فریادم
نوشته شده توسط : محمدعلی سروری

به نام حضرت دوست : 

خوشتر انروز که عمر دگری در یابم                     آن بخواهم زخدا تا بکند دلشادم

نعمتی را که خدا بر من مسکین بخشید             بربودند زدستم نرود از یادم

چون بخوردم می ومیخانه ی دلباز بشد               نوش کردم من از آن می که رسد فریادم

منت گل نکشم گر چه که خارش نخلد                 پاره شد لنه ی دل لیک نشد بر دادم

آن یکی سنگ که پهلوی مرا بشکافید                 باز گشت عملی بود که نیکش دادم

چشم خون گشت ازآن صبر که من میکردم           اشک خونین شده من کی ببرم از یادم

عمر زایل شده از وسوسه ی شیطانی                 عاقبت خاک شوم روح شود آزادم 

منتت بار خدایا همگی نوشم باد                          گر تو لطفم نکنی کس نرسد فریادم  





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: